Praca w biurze architekta wiążę się w wieloma problemami. Niektóre z nich są proste do rozwiązania, ale inne sprawiają niemało kłopotów. Ciężko na przykład znaleźć dokument, który jest nam pilnie potrzebny, ale zapodział się gdzieś między innymi papierami. Dlatego warto wykorzystać elektroniczny obieg faktur, który umożliwia zeskanowanie i segregowanie tych dokumentów. Na pewno prościej będzie je potem znaleźć z dysku, niż przeszukując segregator za segregatorem. Poza tym skan zostanie nawet w dziewięćdziesięciu procentach odczytany, dzięki czemu nie będzie potrzeby nanoszenia wielu poprawek. Później możemy od razu wysłać go do systemu finansowo-księgowego, gdzie zostanie odpowiednio przechowany, albo puścić go w elektroniczny obieg w firmie. Będzie to łatwe i zaoszczędzimy czas, który będziemy mogli wykorzystać na pilniejsze i ważniejsze sprawy. Zmniejszy to również koszt obsługi faktur, ograniczy liczbę błędów i będzie nieść ze sobą jeszcze cały wachlarz innych możliwości oraz korzyści.