Każda firma, zakład pracy, czy też innego rodzaju usługi potrzebują reklamy. Chociażby po to, by w ogóle poinformować społeczeństwo, że takowa firma powstała, że jest na przykład w mieście nowa agencja nieruchomości. A jak tego dokonać w takim właśnie przypadku, jak dobrze rozreklamować swoją firmę, by ludzie nie tylko dowiedzieli się o jej istnieniu, ale też zainteresowali się naszymi towarami, czy też usługami na tyle, aby chcieć z nich korzystać, czy też je kupować? Najlepiej na początek umieścić właściwe ogłoszenia, dające do zrozumienia wszystkim zainteresowanym, czym się właściwie zajmujemy i gdzie można nas znaleźć. Ogłoszenia muszą trafiać do odpowiednich odbiorców w odpowiednich grupach wiekowych, musza więc znajdować się w odpowiednich miejscach. Kiedy mamy już ten etap za sobą, warto wtedy pomyśleć o reklamie w Internecie, o znalezieniu miejsca, gdzie na pewno ktoś takie ogłoszenie – czy też innego rodzaju reklamę – zauważy, dostrzeże i zainteresuje się naszą ofertą. Można też załączyć do naszego ogłoszenia coś, co nazywa się programem partnerskim, a polega to na tym, że za kliknięcie w baner innej formy otrzymujemy jedno wyświetlenie baneru naszej, lub coś w tym stylu. Do tego warto posiadać własny portal ogłoszeniowy, gdzie informujemy o tym, jakie to lokale mamy na sprzedaż, plus oczywiście własną domenę i nazwę naszego portalu internetowego. Na zakończenie warto też pomyśleć o dobrym programie pod Windows i wynajęciu na przykład powierzchni pod billboard czy banner.